Kipling Rudyard - The best short stories

Photobucket

Ovu sam knjigu kupio prije nekih pet godina kad sam tek doselio u Englesku

Ušetao sam u jednu slatku malu knjižaru na Chiswicku i nakon što sam barem sat vremena uživao njuškajući tu i tamo, zamolio sam ljubaznogknjižničara da mi preporuči neku lakopisanu knjigu koja bi mojoj gospođi mogla biti zanimljiva da čitajući je polako usavrši engleski.

Gospodinu je bilo malo nelagodno, jer zbilja nije jednostavno udovoljiti ovakvom zahtjevu.

Na kraju je neodređeno pokazao u smejru police gdje je stajala i ova knjiga i rekao da je to pogodno za učenje engleskog.

I kad sam ugledao Kiplingovo ime, za mene nije više bilo sumnje. Nije bilo baš ni više vremena da pažljivije pregledam o čemu se zapravo radi.

Čitao sam knjigu o džungli i bila mi je sjajna i bez Diznijevskog pjevanja Bageere i Balua,a čitao sam i kratke priče od koji mi je ona o Riki Tiki Taviju i njegovim borbama sa kobrama još uvijek negdje u podsvijesti.

No, sad znam da nit je jezik kojim su pisane ove priče posebno lagan, štoviše - ali naročito je "zgodno" da su priče iz onog dijela Kiplingovog opusa o kojem nisam baš previše znao - prepričavanje vojničkog života i bitaka u Indiji i u Burskim ratovima.

Jupii!

Tako da će ovo stajati na polici još neko vrijeme... ni meni to baš nisu neke omiljene teme.

No comments: