Smith Zadie, On beauty

Hrvatski prijevod naslova: O ljepoti

Otkako sam pročitao White Teeth (Bijeli zubi) pročitao sam sve što sam uspio pronaći od Zadie Smith.

Nema toga baš tako puno - roman Autograph man (Sakupljač autograma) i neke kratke priče.

Navijao sam za nju da dobije prošlogodišnjeg Bookera a kad joj to nije uspjelo (iako je veliko priznanje već i ulazak u najuži izbor) odlučio sam je utješiti tako da povećam prodaju njezinog nominiranog romana.

On za sada stoji u čekaonici da dovršim započete knjige. Između ostalih i spomenute White teeth koje ponovo čitam jer vam želim napisati ponešto o tom romanu, pa ponavljam gradivo ...


Pročitao sam je i uskoro će i poseban post ...

5 comments:

neutrino said...

Ja samo testiram kod Zadie

Ivin tanjur said...

jesi pročitao on beauty? ja je gledam i nikako pa nikako.

neutrino said...

Nisam. Uletio mi je jedan Jergovic preko reda (Ruza Tanenbaum), ali najveci je problem sto smo dobili novi televizor pasad imam telku u spavacoj ... kaj da ti velim - svako vece me uspavljuje Attenborough ili tako neka faca ...

Ivin tanjur said...

isuse, ti si moj muž!:)))))))))

neutrino said...

Oh koliko asocijacija u ovome uzviku. Prvo, ako sam tvoj muz odseci do spavace, ugasi TV i onda vrati daljinac na uzglavlje da se ne mucim trazeci ga veceras. Onda, ako sam tvoj muz zasto mi se obracas u komentarima na blogu? I trece, u privatnom zivutu mozes me zvati "dragi" - Isus se vec toliko izlizalo od upotrebe ...