Stafford David, Roosevelt / Churchill Men of Secrets

Hrvatski prijevod: Roosevelt i Churchill - Ljudi s tajnama


Jednom mi je slučajno pod ruku dopala izvrsna Churchillova biografija britanskog autora Roya Jenkinsa.

Nisam je tada uspio dovršiti pa sam se od te knjige morao rastati, ali sam je zato više puta mjerkao u raznim knjižarama. Nekako mi je svaki put bila četvrta (a ja knjige kupujem u skupinama po tri) i nisam je kupio.

Ali sam si zato kupio ovaj nadomjestak i moram priznati da baš i nisam previše oduševljen.

Knjiga se bavi samo pitanjima špijunaže tijekom rata i iako daje i jednu meni do sada nepoznatu dimenziju kako ove dvojice tako i drugog svjetskog rata uopće, ipak mi se s vremena na vrijeme činilo kao da čitam telefonski imenik. Toliko je tu imena i mjesta ubačeno da bi je trebalo čuitati i istivremeno raditi bilješke.

A meni se to nekako ne da ...

Ne znam, možda je to štivo za koje jednostavno nemam dovoljno vremena ili faktografskog interesa. Ja ću i dalje tražiti da negdje "ubodem" onog Jenkinsa ...

No comments: