Pratchett Terry, Soul Music


Netko mi je svojedobno preporučio Pratchetta rekavši mi "možeš uzeti bilo koju knjigu i nećeš požaliti"

Ja sam onda koju godinu drijemao na tom savjetu, ali sam došavši ovdje prilikom jedne od kupovina 3 za 2 zgrabio i jednu njegovu knjigu.

Ne sjećam se više koja je to bila jer je zbilja istina. Bez obzira što ih ima puno sve koje sam pročitao bile su originalne i zabavne.

Nemojte očekivati Tolstoja, ali slobodno se nadajte duhovitim knjigama sa puno paralela između Pratchettovog izmaštanog Discworlda i naše svakodnevice.

Ovu sam knjigu inače zgrabio jer sam morao ubiti nekih pola sata sam u kafiću. Nisu mi se kupovale novine, pa sam kupio ovu knjigu i pročitao prve tri strane.

Onda je dugo dreždala na polici, a kada sam je se konačno dohvatio pročitao sam je u dahu.

Ovdje je glavna tema "Music with Rocks in it".

Hillariuos.

No comments: