Clarkson Jeremy - Born to be riled

Photobucket

Ovo je knjiga koju nikad ne bih kupio da se nisam žurio i da nisam već pročitao jednu Clarksonovu knjigu.

Žurio sam na autobus i preda mnom je bilo višesatno večernje putovanje. Uletjeh u dućančić sa potrepštinama za putovanje na autobusnoj stanici i osim bočice Coca Cole potražio sam nešto za čitanje.

Opazio sam "Audacity of Hope" Baracka Obame i to sam obavezno odlučio uzeti. Bila je na akciji "kupiš jednu - dobiješ drugu u pola cijene" i u idućih tridesetak sekundi morao sam odabrati što ću još uzeti jer ja takve prilike ne propuštam.

A i malo sam se bojao da bi mi Obama mogao biti dosadan za čitanje u busu. Pa sam zgrabio Clarksona jer on mi nije dosadan, a Obamu sam ostavio za čitanje u miru.

Nevolja je da je ova knjiga zbirka njegovih kolumni o AUTIMA. A ja se u aute baš i ne razumijem.

I ne zanimaju me pretjerano.

Ali neka ga vrag nosi - ipak sam ga s guštom čitao ...

No kad sam došao doma - ostao je na polici čekati da ga dovršim drugom zgodom.

No comments: